زندگی به سبک خودمانی

فعلاً شرح حالی از یک عاشقانه ی آرام ِترشِ تمشکی...

زندگی به سبک خودمانی

فعلاً شرح حالی از یک عاشقانه ی آرام ِترشِ تمشکی...

آیا بگیرم؟!!

نوا از ۱۷ ماهگی اش تقریبا به پی پی می گفت بی بی... مثلا اگه یکی می رفت توالت اشاره می کرد می گفت بی بی... یا اگه خودش پی پی می کرد... دیگه کم کم به مرور زمان حرفه ای تر شد و اکثرا وقت پی پی اعلام می کرد... یه مدتی هست که احساس می کنم کم کم آمادگی جدایی از پوشک رو داره ولی واقعیت اینه خودم هنوز آمادگی ندارم و یکم تنبلیم می یاد... چون می گن خیلی مقطع حساسی هم هست و باید یه مدت کامل مراقب بود و بیرون نرفت

و خیلی زود به زود برد برای دستشویی و تشویق و از این حرفا... از طرفی جمعه آینده آزمون استخدامی وزارت بهداشته که فکرم خیلی درگیرشه نه می تونم بخوونم نه هم فکرم آزاد می شه از طرف دیگه هم الان وسط سرمای هواست و می گن بهتره تو سرما خوب نیست از پوشک بگیرید...

ولی امروز یه کاری کرد که دو به شک شدم که آیا برای از شیر گرفتن اقدام کنم یا نه... بعد نهار هی می چرخید می گفت پی پی دارم و می خواست پوشکشو در بیاره من فکر کردم شاید بهونه می گیره واسه تعویض پوشک.. دیگه اینقدر گفت که پوشکشو دراوردم گفتم برو تو حموم پی پی کن... اونم هی رفت و اومد دالی کرد باهامون.. هر بارم می رفت حموم در و می بست...بعد یهو دیدم گفت من پی پی کردم... رفتم دیدم به به پی پی کرده دمپایی و حموم به فنا رفتند... دیگه بغلش کردم بردم شستمش و بعدش هم دمپایی و بعدش هم حموم رو... البته بشور بشکرش سخت بود ولی تجربه خوبی بود و تلنگری که اقلکن براش یه توالت فرنگی کوچولو بخرم....

راستی کلی قربون صدقه اش رفتم دیگه فکر کرد حموم و به فنا داده چه شاهکاری کرده  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد