زندگی به سبک خودمانی

فعلاً شرح حالی از یک عاشقانه ی آرام ِترشِ تمشکی...

زندگی به سبک خودمانی

فعلاً شرح حالی از یک عاشقانه ی آرام ِترشِ تمشکی...

اولین سفارش کاری

سلام

جمعه  پیش  اولین کار عکاسیم رو گرفتم. عکاسی از یه دختر ۸ ماهه گوگولی... هزار ماشالله خیلی ناز و خوردنی بود.. خوبیش به این بود که تو کرج بود و راحت با اسنپ رفتم... نرگس هم خودش جداگونه اومد... هفته قبل از جلسه عکاسی  همش در حال خرید ملزومات بودم از پارچه و تور و سبد و خز بک گراند بگیر تا ساخت تاج و گلسر... خلاصه سرم خیلی شلوغ بود... عکاسی از نوزاد و کودک سختی های خاصی داره که تو عکاسی ار بزرگسال نیست... نمی شه ازش خواهش کرد اونجایی قرار بگیره که قراره ازش عکاسی کنی مخصوصا عکاسی در منزل که نور رو جلو پنجره ها داریم و باید نزدیک به اونا عکاسی انجام بشه ولی خوب شیرینی های خاص خودش رو هم داره.... مخصوصا که بچه یه فندق قمبلی باشه... اینجوری شد که ترمه جون شد اولین مشتری رسمی من.. خدا رو شکر عکس های خوبی هم تونستیم بگیریم ازش... بیشتر از سه ساعت خونه شون بودیم... بعد از عکاسی هم الف با نوا اومدند دنبالم و رفتیم تهران خونه مادر الف... شنبه عکسا رو دسته کردن و کیفیت رو اوردم پایین و تو تلگرام فرستادم تا از بینشون انتخاب کنند، انتخاب هم تا دیروز طول کشید و حالا باید کم کم کار ادیت رو شروع کنم... راستش اون موقع که لیست قیمت تهیه می کردم علاوه بر چاپ معمولی و چاپ رو شاسی جداگونه قیمت صحافی ژورنال رو هم نوشتم ولی خوب در حد قیمت چاپخونه... اون موقع اصصصلا به طراحی ژورنال و زحمتی که داره فکر نکرده بودم... تا اینکه مامان ترمه درخواست ژورنال کرد و قیمت خواست و من با توجه به همون لیست قیمت و صرفا هزینه صحافی که باید بدم چاپخونه قیمت دادم  غافل از اینکه باید خود ژورنال رو علاوه بر ادیت عکس ها طراحی کنم کهکار حساس و وقت گیریه... در واقع قیمتی که بهشون دادم چیزی حدود نصف قیمت واقعی بوده... ولی خوب دیگه قیمت رو گفته بودم و از بامبول کردن و بهونه اوردن بیزارم.... با خودم گفتم اصلاااا اشکالی نداره تجربه ای شد برام و اتفاقا نهایت تلاشمو می زارم  که یه کار خوب تحویلشون بدم... اصلا خووش یه رزومه‌ کاری می شه برام... حالا این از این... 

کار ترمه که تموم بشه می خوام یه سری عکسهای نوا رو هم  ژورنال کنم... چرا که نه... بالاخره این همه کلاس و تمرین باید به یه دردی بخوره دیگه... شاید جمعه بعد و شایدم بعدترش یه تولد برا نوا بگیریم مخصوص دوستان که دورهم جمع شیم و برقصیم و خوش بگذرونیم 

تا خدا چی بخواد... به قول نوا موافقی؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره شنبه 23 دی 1396 ساعت 22:38

سلام
من دو تا دو قلو ده ماهه دارم محل زندگی من کرج هست
میتوانم قیمت عکسها رو بدونیم
ممنون میشم

سلام عزیزم... ای جان دلم دوقلو عزیزم اگه اینستاگرام دارید ادرس پیج من تو اینستاگرام nowart.studio هستش... اونجا می تونید نمونه کارها رو ببینید و بیشتر با هم آشنا بشیم... بعلاوه لیست قیمت رو هم براتون ایمیل می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد